Často kladené dotazy

1. Existuje jedna univerzální ekologická známka platná v celé Evropě?

Bohužel ne, na cestu do každého státu je třeba mít místní originální ekologickou známku. Například německá ekologická známka neplatí ve Francii.

2. Prodáváte oficiální ekologické známky? Na internetu je tolik podvodníků.

U nás prodávané ekologické známky jsou oficiální dokumenty, které byly vystaveny certifikovanou autoritou. Nemusíte se tedy obávat, že by někde nebyly uznány.

Důkazem naší věrohodnosti je také to, že jsme obsloužili přes 150 000 spokojených zákazníků.

3. Sháním ekologickou známku na poslední chvíli. Můžete mi pomoci?

Nabízíme bezplatné doručení po celém světě, pro časy doručení klikněte zde.

Možnosti expresního doručení

  • Německá ekologická známka
    Nabízíme expresní doručení na adresu v Německu do 1-2 pracovních dnů.

  • Rakouské a německé ekologické známky
    Pro většinu evropských zemí nabízíme možnost expresního doručení prostřednictvím UPS/DPD.

  • Francouzská ekologická známka
    Do 48 hodin od dokončení a zaplacení objednávky vám e-mailem zašleme elektronickou ekologickou známku s QR kódem. Jedná se o oficiální a ve Francii uznávanou dočasnou náhradu ekologické známky. Tištěná ekologická známka vám bude doručena později do vaší poštovní schránky.

4. Zítra odjíždím do Německa, máte pro mě řešení?

Ano, ekologickou nálepku necháme vystavit a expresně odešleme přímo na adresu v Německu.

Doručení v rámci Německa trvá 1–2 pracovní dny. Zpravidla následující pracovní den od odeslání je vám ekologická známka doručena do schránky.

Abychom stihli objednávku ihned vyřídit, je nutné, abyste nás kontaktovali v pracovní dny do 13:00.

5. Jak dlouho trvá doručení ekologické známky? Jakým způsobem jsou ekologické známky zasílány?

Ekologické známky vyhotovujeme až ve chvíli, kdy je objednávka kompletní a zaplacená.

  • Německé ekologické známky se odesílají stejný nebo následující pracovní den a jsou zasílány z České republiky jako prioritní listovní zásilka.
  • Rakouské ekologické známky se odesílají do 5 pracovních dnů. Tyto jsou zasílány z Německa jako prioritní listovní zásilka.
  • Francouzské ekologické známky se posílají z Francie jako prioritní listovní zásilka, a jsou doručeny zpravidla do 14 pracovních dnů od doby, co od nás obdržíte e-mail o expedici. Mezitím můžete bez obav vycestovat s elektronickou ekologickou známkou, kterou od nás obdržíte do 48 hodin e-mailem.
  • Nabízíme bezplatné doručení po celém světě. Pro většinu evropských zemí poskytujeme možnost expresního doručení.

Více informací o doručení naleznete zde.

6. Co když mi ekologická známka nebude doručena?

Garantujeme doručení každé ekologické známky.
Dostanete od nás e-mail ve chvíli, kdy je známka odeslána. V případě, že známka není do 10 pracovních dní doručena, neprodleně nás prosím kontaktujte.
Situaci s vámi vyřešíme k vaší spokojenosti.

Více informací o doručení naleznete zde.

7. Kde mohu najít informace o své objednávce?

V každém e-mailu od nás najdete zelené tlačítko odkazující na stránku, kde můžete sledovat aktuální stav své objednávky, ale také například nahrát dokumenty k vozidlu, stáhnout si fakturu, zkontrolovat doručovací adresu, zobrazit sken vystavené ekologické známky aj. Stránka slouží jako celkový přehled o vaší objednávce.

Zároveň vás e-mailem informujeme o každé změně ve vaší objednávce.

8. V obálce mi přišla „prázdná známka“, co to je?

V případě, že jste si objednali francouzskou ekologickou známku včetně podkladové fólie, budou vám doručeny dva samostatné dopisy. Může dojít k případu, kdy vám jako první přijde právě podkladová fólie a až poté dopis s ekologickou známkou.

9. Jaká je platnost ekologické známky?

Platnost vystavené ekologické známky je časově neomezená a po zakoupení vám bude sloužit po celou dobu užívání vozidla.

10. Koupil jsem vozidlo a mám novou SPZ. Potřebuji také novou ekologickou nálepku?

Ano, v případě jiné SPZ je potřeba nechat si vystavit také novou ekologickou nálepku. Na každé ekologické známce je uvedena SPZ vozidla a nelze ji změnit.

Novou ekologickou známku můžete objednat zde.

11. Moje ekologická známka se při výměně skla zničila, vystavíte mi novou?

Ano. Pokud byla původní ekologická známka objednána u nás, rádi vám ji znovu necháme vystavit se speciální slevou. Prosím, kontaktujte nás e-mailem na: [email protected]

12. Potřebuji v Rakousku ekologickou nálepku pro osobní auto?

Povinnost mít ekologickou známku mají v Rakousku pouze vozidla kategorie N, tedy většinou firemní a nákladní vozidla.

Na osobní vozy skupiny M1, autobusy M2+M3, motocykly skupiny L a další se v současné době povinnost mít rakouskou ekologickou nálepku nevztahuje.

13. Potřebuje ekologickou známku i můj obytný vůz (například karavan)?

Ano, pokud se jedná o samostatně jedoucí obytný vůz, potřebuje ekologickou známku. Naopak tažené obytné přívěsy, které nemají vlastní motor, ekologickou známku nepotřebují. Kategorii vozidla naleznete ve svém technickém průkazu.

14. Kde najdu všechny informace, které mám vyplnit v objednávce?

Vše naleznete ve vašem technickém průkazu od vozidla. Ten nám prosím také nezapomeňte nahrát do objednávky. Stačí nám jeho fotografie anebo sken. Osobní údaje na něm můžete zakrýt – vidět je nepotřebujeme. Proč vyžadujeme registrační dokumenty od vozidla?

15. Mohu objednávku stornovat?

Objednávku můžete kdykoli zrušit a získat celou částku nazpět až do té doby, než je známka vyhotovena.

Ekologické známky jsou produktem vyráběným na míru. Na každé známce je natištěna SPZ dle podkladů, které nám zašlete. Z toho důvodu nemůže být jednou vystavená ekologická známka použita na jiném autě, a proto jakmile ekologickou nálepku vyhotovíme, nemůžete již svoji objednávku zrušit anebo ekologickou známku vrátit zpět.

Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.

16. Chci objednat ekologické známky pro firemní flotilu. Mohu vytvořit hromadnou objednávku?

Ano, kontaktujte nás na e-mailu [email protected]. Napište počet vozidel, pro které chcete ekologickou známku vystavit, a pošlete nám okopírovaný nebo oskenovaný velký či malý technický průkaz od vozidel. Na objednávku vám vystavíme zálohovou fakturu.

17. Jsou informace na vašich stránkách aktuální?

Ano, veškeré informace průběžně aktualizujeme a sledujeme pro vás aktuální dění.

Co říkají naši zákazníci